Translate

15 feb 2015

Setmana del 9 de febrer al 15 de febrer

Sembla que després del temporal, arriba momentàniament la calam i, tot i el fred que segueix imperant, dimarts dia 10 el Pep i jo sortim a fer una ruta amb una mica de cara i ull: riera de les voltes amunt fins a trobar el camí de Riudecols  a Alforja i per les Costetes fins a l'aturada per l'esmorzar a l'entrada de les piscines. Com que encara tenim ganes de més, hem baixat un tram per carretera i ens hem enfilat pel collet del Cisa fins a l'Aleixar i des d'aquí a les Borges i Riudoms on ens hem acomiadat. Fotos i ruta:




Dijous surto sol. El Pep te una sobrecàrrega als braços de la qual s'està tractant. El problema és que el que guanya amb la rehabilitació, ho perd en les sortides, que ara son més freqüents. En definitiva, que ha decidit fer una cura fins a final de mes a veure com evoluciona la cosa. La ruta no te gaire història: pujada a Vilanova i després d'un tram per la carretera del castell, em desvio cap a Rifàs. Com a anècdota he de dir que no he pogut baixar per on volia perquè una mica mes amunt de la cantera estaven arranjant el camí o sigui que he hagut de girar cua i tornar a Vilanova. Després Montroig, Teixells i cap a casa aviat.



Dissabte. Que puc dir de dissabte?. La veritat és que ha estat una sortida estranya que m'ha deixat una sensació d'inquietud. I no se dir per què. La cosa és que em vaig adormir i, després d'una sèrie de malentesos amb el maleït whatsapp, he acabat pedalalant sol una altra vegada: tomb per Riudecols, Botarell, Riudecanyes i reglamentari esmorzar al nostre bar favorit. Per cert, mentre em menjava els exquisits"callos",  l'Àngel, el Víctor i El Rafa han vingut a veure'm. Una foto que em sembla que encara no teniem del manyo:


Finalment arribem al diumenge. Sortim Jose Luis, Miguel, Ángel, Paquito. Víctor i jo. D'entrada, Miguel arriba esvarat  perquè la bici li ha caigut escales avall i se li ha torçat la pota del canvi. Després de fer un "apaño" sortim amb la intenció de fer una ruta "sorpresa". Però a la zona de Castellvell, ens hem adonat que el canvi de la bici de Miguel no va gaire fi i, davant de la possibilitat de que se li trenqui la cadena, decidim avortar i girar cua cap a la costa. En resum, baixada cap a l'aeroport i pel camí de Constanti cap a les Gavarres. Tornada per Bonavista, la Canonja i Vila-seca per completar una ruta de 60 km ben bons. Malauradament no hi ha cap foto, així que us poso la ruta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario