Translate

22 feb 2015

Setmana del 16 al 22 de febrer

Comencem la setmana amb bon temps i amb sortida en solitari, perquè el Pep segueix lesionat. Dimarts, tomet per la zona de Montroig per completar una ruta de 40 km amb molt poc desnivell.

Dijous, una altra vegada sol i fins a les celles de feina, decideixo fer un tomb per desemboirar. Canvio a la zona de Reus. Pujada a Castellvell (ermita de Santa Anna inclosa) i  baixada per la riera del Picarany fins al cementiri de Reus, aeroport, Vilaseca i a casa poc després de les 10.

Dissabte. El dia comença amb pluja (no gaire però cal "xubasquero"). Però la història no està en la meteorologia: després d'una sèrie de malentesos (una altra vegada!), arribo al punt de trobada i no hi ha ningú, així que tiro tot sol, força emprenyat per cert. Al final, mentre esperaba l'esmorçar al manyo, apareixe Víctor, Angel, Miguel y Paquito, que havien arribat tard al punt de trobada. Al menys varem esmorzar be!

Diumenge, sortida amb incidents, perquè de bon matí ens hem passejat per la Parellada tot esperant a Miguel que no hi era. Finalment hem desistit i hem enfilat cap a Castellvell i, pels dipòsits i el Mas del Borbó, ens hem plantat al coll de la Batalla on hem tingut l'inccident: quan havíem fet aproximadament un km en direcció a l'ermita del Mas d'Anguera, vorejant els camps de vinyes, l'Angel ha trencar el tirant inferior esquerre de la forquilla del darrera, pràcticament a l'alçada de la ranura de la roda, o sigui que ha hagut de girar cua fins al Coll i trucar per que el vinguessin a buscar.

Els tres supervivents, Jose Luís, Víctor i jo, hem continuat pujant fins a enllaçar amb el camí de Prades, molt a prop de l'Ermita i, després d'un metres pel camí de Prades, desviament a l'esquerra pel senderó de Vilaplana, on per cert he patit una caiguda d'aquelles sense glòria. Des de Vilaplana ràpida baixada a l'Aleixar, Riudoms i a Cambrils sobre les 12,20.

Mala sort amb les fotos perquè, encara que he fet un parell de boniques, la targeta del mòbil ha tornat a fallar i les he perdudes. Per suplir la mancança, us poso la ruta

Per acabar, Eric ens envia notícies de la secció belga. Sembla que després d'una setmana en la que han tingut molt bon temps, els ha tornat a visitar la neu i ens envia una foto de testimoni. Ànims Eric que ja queda menys per venir a passar calor!