Translate

30 ago 2015

Setmana del 24 al 30 d'agost

Com que finalment la sortida al Boscos de Poblet, amb esmorzar a Rojals (el restaurant només obre els caps de setmana), al final vam fer la clausura de temporada anant a l'Albiol, on teniem pensat fer un bon esmorzar de forquilla.

Som tres, Victor i jo que sortim de Cambrils a les 7 en punt i el Nen, al que recollim als Cinc Camins. Dia xafogós  que ens fa suar de valent pujant cap al Mas del Borbó, Coll de la Batalla i Camí de Prades. Un tram de corbes a la carretera de la Mussara i sobre les 10,30 som a l'Albiol. Per a la nostra sorpresa, encara que l'horari del restaurant es de 10 a 5 de la tarda, ens el trobem tancat. Després de preguntar a uns veïns, que ens asseguren que ja hauria d'estar obert, fem temps fins a les 11,45 i finalment, veient que no arriba ningú, decidim baixar a esmorzar a La Selva, 

Baixada espectacular i poc després de les 11 estem recuperant forces amb entrepà de truita i el imprescindible vi amb gasosa. Continuem i, a l'alçada d'Almoster, el Nen segueix recte cap a Castellvell i Reus mentre que Victor i jo anem a fer la cervesa a Vilaseca. Per cert que al estar tancat el nostre bar habitual, canviem pel Mesón del Cesar on ens "claven" 11 euros per 4 cerveses (la mateixa quantitat que a l'altre bar costa 7 euros!). Està clar que, encara que ens morim de set, no tornarem...









Després d'una sortida de tràmit, el dijous, divendres a la nit celebrem la tercera nocturna de l'estiu, amb un recorregut i un sopar semblants als de les dos anteriors. Aquesta vegada tots teniem llum...un moment, tots? no. El Ferran, després de preparar bateries, llums, etc., se la va acabar deixant a casa, amb els corresponents renecs quan ho va descobrir. Una anècdota per la reflexió: la tornada, per motius diversos, es va accelerar fins al límit que jo, una mica refredat, no vaig poder seguir, encara que en varies ocasions ho vaig intentar. En resum, que al carril bici del passeig de ponent, em vaig trobar sol amb 4 jovenets una mica borratxos, que hem volien pegar. Menys mal que a la zona del càmping hi havia una boda i 4 o 5 persones van sortir en la meva defensa,,,

En quant a fotos, no hem trobava amb gaires ganes i només hi ha un parell que va fer el Nen.



I finalitzem la temporada d'estiu amb el tradicional esmorzar del Mariné al Castell d'Escornalbou. Dia amb no gaire calor, però amb molta humitat, ideal per suar la samarreta. Com que de nou no hem fet cap foto, he recorregut a l'arxiu del Josep Pere, que sempre en te per a tothom. 







Track de l'Albiol

No hay comentarios:

Publicar un comentario