Translate

26 abr 2015

20 a 26 d'abril

Setmana si més no, estranya. Com que encara estic una mica tocat (dolors varis per tot el cos)  després de la caiguda, el dissabte deixo als companys sols i me'n vaig a fer una caminada pel voltants de Montroig, tot esperant l'esmorzar que no penso perdonar. Pujada a l'ermita de la Roca mentre la resta ( Àngel, Nen, Miquel i Víctor) pugen el trenet i el camí de Desaigües al Castell. Finalment el Víctor no es queda a esmorzar per compromisos però la resta ens posem, com ja és costum, fins al cul, amb txupito de celebració (quina celebració més justificada que estic sa i estalvi!). Unes fotos:

Se'm fa estrany pujar caminant. En qualsevol cas, per recuperar de la suada, vaig parlar una estona amb l'amic Pauli

Bona pujjada...

...però van arribar tard a l'esmorzar, es clar
Diumenge atípic. Després d'algun malentès, només han sortit el Víctor i l'Àngel. No m'ho explico perquè al whatsapp semblava que Jose Luís també s'apuntava...

En qualsevol cas, pujada al Coll del Mas den Cases pel pas del Tord (o sigui, el que coneixem com coll de les "barritas") amb "experiment" inclòs, amb no gaire èxit: trialera per la qual ja no estem gaire preparats (la cara del Víctor no deixa lloc a dubtes!)...



Per cloure la crònica, us poso alguna de les fotografies que m'ha fet arribar l'Eric de la marató de París, ara sí amb millor qualitat. Veritablement, te millor cara !!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario