Translate

20 abr 2015

Diumenge 19 d'abril

Després de algun xàfec durant la nit, apareix un dia radiant. La primera sorpresa és que em trobo al Victor, que be de carregar un camió, i em deixa anar que no es troba bé, que se'n va cap a cas. Comencem be! Menys mal que al final Jose Luis, que no tenia clar si vindria, al final ha aparegut i hem format un trio força eixerit: Jose Luis. L'Angel i jo.

Llàstima un nombre tan minso perquè, com varem parlar el dia anterior, he preparat una ruta força maca (i dura!), encara que ha estat a punt de fer-se malbé a causa d'un ensurt. Però no avancem esdeveniments.

Engeguem en direcció Les Borges pel camí dels Matxos i després de passar per l'Aleixar, arribem al coll de la Batalla (hem pujat primer en direcció Mas del Borbó i a l'esquerra fins a l'encreuament del GR). Un km per la carretera en direcció La Selva i agafem el camí a la dreta suau al principi i cada vegada més costerut fins al camí que va del Puig d'En Cama a l'Ermita de Snt Pere. 

Després de força trams caminant, pujo a la bici, per la mateixa zona que ja va caure l'Angel l'any passat, amb tan mala fortuna que una branca m'ha enganxat el manillar i he donat amb el meu cos a terra. Mentre m'aixecava, tot esglaiat, he pregat per que no hi hagés cat trep al cap o la la cara, perquè el cop ha sigut dels que realment fan mal. Només cal veure l'estat en que va quedar el casc. Finalment sembla que, pel que podia haver sigut, m'he sortit només amb el nyanyo, y uns quants cops que al dia següent han anat sortint.

Malgrat tot, la sortida ha estat una passada, amb uns paisatges impagables i un temps immillorable. Us deixo un petit reportatge gràfic (avui hi ha fotoooos.... i molteeees !!!).












JA HO VEIEU...POSEU-VOS  SEMPRE CASC !!!!!!!

Aquí us deixo el track per si teniu ganes de repetir (però si us plau, sense caigudes!)


1 comentario:

  1. Ondiaaaaa, quina sortida més maca!!!
    Bones afotos, inclosa la del casc.
    Quina enveja (no de la caiguda, eh?? Que jo ja porto lo meu al damunt encara.
    Me n'alegro que hagueu disfrutat i més si el Nica ho pot explicar sense tenir res trencat.

    ResponderEliminar