Translate

1 abr 2015

Del 16 al 29 de març

Comença la setmana amb una sortida del Nen i l'Angel pels voltants de Vilaseca i Cambrils. Una bona pila de kilòmetres per estirar cames:


Diumenge 22, després de no poder sortir dissabte per la pluja, tomb per les rodalies de Reus, amb ascens a l'Ermita de Santa Anna. Unes boniques fotos




Dijous 26, el Nen ens envia foto des del camí del Mas del Borbó on ha pujat per després baixar per l'encreuament que baixa al coll de la Batalla a l'esquerra fins a l'Aleixar. Bona sortida i quina enveja em va fer!


Dissabte dia 21, ens ajuntem una bona colla: Angel, Nen, Victor, Jose Luis, Rafa i jo (el Pere s'ha acollonit amb el vent, que bufa d'allò més i no s'ha presentat). Pujada al Coll del Mas d'en Cases, be pujen tots menys jo que he hagut de girar cua a mitja pujada, i esmorzar al manyo amb xupitos inclosos, cortesia dels "Joseps".

Diumenge 29 ens decantem per fer kilòmetres i no pujar gaire, així que donem un tomb fins al Francolí, en aquest cas, girant al revés del que en nosaltres és habitual: Reus, Polígon Constantí, Constantí, Francolí, Bonavista, La Canonja, i Vilaseca. Tot plegat uns 60 km, amb un desnivell de només 500 m. Anècdota: pujant cap a Riudoms se'ns va acudir fer´ho per la riera. Tant de bo no ho hagéssim fet, perquè uns cactus caiguts, han fet punxar a Victor i a Miguel. I el que és pitjor, a mi se m'ha clavat una punxa al dit índex dret i m'he les he vist magres per treure-me-la. En resum, que dilluns he hagut d'anar a urgències perquè s'ha infectat i m'han donat la antitetànica i antibiòtics. I encara estic així...

2 comentarios: