Translate

7 jun 2015

Setmana del 1 de juny al 7 de juny

Es presenta un dia esplèndid quan a les 7 en punt ens reunim en el pàrking del Lidl. Jo, com que no estic segur de si el tendó m'aguantarà, he decidit anar en cotxe fins a Vilaseca i estalviar-me així 20 km, no sigui que per voler apurar em torni a fer mal. A dos quarts de 8 ja estem el Nen i jo a punt de marxa quan arriben la resta: Víctor, Angel, Miguel, Rafa, Jose Luis i Paquito.

A bona marxa, passem per La Canonja i provem un enllaç nou que ens porta des del descampat de abans d'arribar a Bonavista, per sobre de la A7, fins a Les Gavarres. Per cert que finalment, després d'un munt de temps sense poder-ho fer, hem creuat el Francolí a gual, sense haver de donar tota la volta pel pont.

Aturada de rigor al pont del diable amb les fotos reglamentàries i agradable estona a l'ombra dels boscos, amb punxada del Nen mol a prop del mas del Pastor (ai mare que arribarem tard i el Víctor em renya...).

No obstant, només ens hem endarrerit uns minut i poc després de dos quarts de 10 ja estem entaulats per donar bon compte de l'"especial" amb els seu music i els pastissets inclosos (ens hem recordat molt del Paulí i de l'Eric).

La tornada, por la platja i el Serrallo , riu amunt de nou i des de Les Gavarres recte fins a la cruïlla de La Canonja per arribar a Vilaseca sobre les 12: 30, on m'acomiado dels companys. El balanç? Com no podia ser d'una altra manera, excel·lent jornada, amb excel·lent temps i immillorable companya... Aquests boscos de Tarragona ens tenen robat els cor.

Unes fotos pel record:















Track de la sortida (només des de i fins a Vilaseca):


1 comentario:

  1. Preciosa sortida. Quins boscos tenen aquests pelacanyes.
    les platges de Tarragona poc generoses.
    Visca les platges de Salou i Cambris.
    Més generoses. Més abundància. Més aprop.
    Bons companys. M'he quedat amb les ganes de matxacar als Ferrans.
    Serà a la propera que coincidim.
    Jaaaaaaaa.

    ResponderEliminar